fredag 13 april 2012

Mina förväntningar: var att man fick göra något hela tiden och att tiden borde gå fort då. Jag har inte hunnit skriva för än nu. Måndag= Ingen PRAO Tisdag: Börjar med att cykla till Biltema och byta om till kläder,kniv,Penna,Bricka. Sen börjar jag direkt och fronta som är när man ställer fram varorna så man kan se dem bättre. Då det sen blev lunch. Efter det skulle vi packa upp varor i hyllorna. Sen blev det inget mer den dagen. Onsdag:Då ska vi köra "buff" pall som då är varor som inte fått plats på hyllorna då dom kommit från beställning. som man gjorde flera innan lunch. Sen fortsatte vi med "buff" igen resten av dagen Torsdag: Börjar med buff direkt och gjorde det till lunch. Efter lunch tog vi en till pall buff, då jag sen blev sjuk och fick åka hem :( Men jag har lärt mig att dom använder internet vid beställning av varor mm. Det skulle kunna vara ett jobb för mig det var kul när man fick plocka in varor och sånt :)

2 kommentarer:

  1. Det verkar som du har haft mycket att göra! Skulle du vilja jobba där i framtiden?

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt att du blev sjuk! Men det verkade som du hade kul den tiden du fick vara där iallafall!

    SvaraRadera